Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Wednesday, October 6, 2010

assalamualaikum :)
selamat pagi :)
smg hari ni lebih baik daripada semalam, insyaallah (:
bangun awal untuk solat tapi tido balik(okay tak bagus) bangun 830am then breakfast kemudian sambung buat akaun. okay pagi2 dah pening kepala sebab Trial Balance aku kurang $10. haha. sape curi? sila pulang cepat pls. minggu depan Sir George nak tengok, aku tanak ad kecacatan on it. please please return my $10 back okay? ill give you the real chocolate if you do so, promise.
nampaknya plan akan berubah! :D
acap pm malam tadi ajak pegi tengok wayang, yes ad keje nak buat dah, haha. * padahal keje lain banyak . sigh . plus i not have much fulus right now. your treat okay acap,  scholar kau dah masuk kan? winkwink^^
so kemungkinan tak kecik esok aku duduk rumah sahaja, bestnya^^
okaylah, aku nak mandi ni. kejap lagi nak pegi class dah. crap, mesti jameed sebab lunch hour, siud betullah. takpe2, rilex, kata raksasa, makan jeh semua kenderaan2 kat MRR II tu. kan? fine tau aku tipu. okh, mandi time! jaga diri semua.

eh jap, happy birthday Farah & Pacat! ^^