Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Tuesday, October 5, 2010

emh.. ap lagi nak buat ni ye? okay, minggu ni adalah minggu yang aku rasa free sangat tapi banyak kerja! ramai lecturer takde sebab convo ke-7 UniKL. hari ni aku ada satu class jeh, tapi kerja dia, nauzubillah...
830am-1030am.
esok patutnya class start 930am straight sampai petang 530pm jadi 1230pm until 230pm jeh. technical mathematic-quiz. ouh abihlah aku -.-"
khamis yang patut ad satu class terus free lengang tanpa ad kesesakan lalu lintas langsung. TAPI!
aku takd geng jalan! haha. apit convo, so then dia busy dengan amik jubah, rehearsal dan jumpa kawan2 lama semua. kalau tak esok boleh pusing2 punyalah! haha. esok dia convo. happy graduating day buddy!

khamis adalah hari karaoke sedunia! :D 
sape lagi kalau tak dengan acap, kaka dan tambahan seorang kali ni. SPADE! ahah.
sila sila. sape nak join? angkat tangan, amik nombor dan bayar sendiri ye! ;p
hari jumaat pulak class pagi jeh. technopreneurship takde! :D
wee wee wee. sukanya saya. haha. sebenarya kalau boleh nak balik hari rabu petang tu seems takde class dah kan.
malang sekali ad satu class ustaz dan replacement class on Saturday - technical math - 6hours! mati aku mmuntah darah dengan noimbor2 semua tu. gila sungguh Mr Nasran ni. dushdush.
cuba korang bayangkan betapa bahagia hidup kalau dapat balik rumah 5hari. ya allah, makan apa yang ibu masak. subhannallah, sedapnya. dunia ana yang punyaaaaaaaaaaaa! :D
dahdah, stop dreaming and imagining si kecil Nurul. so have a class on Friday and replacement class on Saturday. clap clap. uh cut the crap kerang zz zz zz. okay jum pegi makan nasi buat kali yang kedua hari ni.
ye memang, saya memang begini kalau tengah begini. ibu faham saya sentiasa dan takkan halang saya makan kalau tengah begini. ibu, saya rindu :'(