Jobdirumah.com

Followers

Thursday, October 7, 2010

assalamualaikum. selamat pagi semua. pagi ni tiba2 rasa sedih sangat. tatau kenapa. bangun tido dah T_T dah. i dont know whyyy. okay, macam2 benda datang dalam kepala. dia dia dan dia. benda terakhir yang aku fikir malam tadi ialah dia dan benda pertama yang datang pagi tadi adalah dia juga. dia? ye, dia. semalam keluar dengan orang lain pun ingat dia juga. kenapa?
kalau dulu, nak pegi mana-mana semua akan beritahu dia.
dan dia akan pesan macam-macam.
itu semua dulu.
dia akan kerap bebel dalam banyak hal. aku pun tatau mcmne aku boleh tahan dengan dia. tapi itulah dia.
tapi itu semua dulu.
dia selalu pesan itu ini aku kadang-kadang sampai gumam sendiri "ee, aku dah besarlah"
semua tu dulu.
hari tu masa balik rumah aku cakap dengan ibu banyak benda pahtu ibu kata "baguslah tu sorang menantu ustaz, sorang menantu ustazah" tapi tu semua dulu.
dan ibu, ibu cuma dapat menantu ustazah je. adik, jaga wafa.
saya tak tau kenapa tapi saya emosional pagi ni.
yes, i do give smiles to everyone. yes, the fake smile. i hate it. but, a fake smile can hide a million tears, kan Myyda?
takp lah, everything change. and he change also. its okay. saya faham. jaga diri elok2.