Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Friday, October 8, 2010

no description. just enjoy this some pictures. more? do stalk ;p on my Facebook.
* mimi kata aku gemuk. fine. tapi. aku taknak gemuk :(
cane nak kurus?








dia partner aku. nak? go find yourself.





last but not least, jarang kan aku senyum nampak gigi^^

Kids World TS.
06102010
Forth Floor.


a fake smile can hide a million tears.
ty for this couple days Yda, Kaka, Acap, Spade.
others said "  kau reti sedih ke Nurul?"
but you Yda, Yaya, and Kaka, you guys do see and feel it right?
Kaka - "aku perasan kau banyak senyap minggu ni. sabarlah Nurul. aku faham. tadi pun sama. kau banyak amik gambar daripada nyanyi. sebab tu aku ajak kau bual bila kau start senyap"
Yda, Yaya, awak berdua jauh.
Kaka, awak ada depan mata saya. awak nampak semua kan? terima kasih.
tapi Yda, Yaya, awak dekat dihati saya. selamanya, insyaallah (: