Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Sunday, October 10, 2010

assalamualaikunm :)
hai semua. acece baik-baik pulak kau ni nurul. hihi. kat Serdang ni. rumah anty Leha. hari ni anty Leha pindah rumah. daripada Sungai Long ke Serdang. sebab dekat dengan kedai dia. so, senanglah kan. tolonglah mana-mana yang patut ni. uhuh.

SABTU.

aku ad replacement class. nasib baik Mr Nasran pendekkan jadi 2jam jeh. kalau tak, mg muntah darah + number lah aku. aku msg Apit,
" aku abih class pukul1230pm, pahtu nak pegi TS, jom. kita boleh lunch sama-sama"
memandangkan aku nan apit lama sangat dah tak jumpa. dekat seminggu aku rasa. sigh. so, abih class aku letak kereta kat LRT Pandan Jaya, tunggu Apit yang daripada Bukit Jalil sebab dia nak beli tiket pegi Melaka untuk hari ni(ahad) pahtu pegilah TS terus.

sampai sana, aku buat dulu apa yang aku nak, even mission unaccomplished, aku lega gak, as long as aku ad effort nak fixed problem tuh. okay, kiorang sebenarnya kelaparan sangat. aku nak pegi Penang Village tapi harun betul caru-cari tak jumpa. last-last makan jeh Station Kopitiam sebab masing-masing nak makan chicken chop. lama betul tunggu makanan. kitaorang sampai dah balik dpd toilet dah. ish ish ish.



siap makan pegi solat, pahtu jalan jalan jalan sampai " weyh, jom pegi makan aiskrim "
carilah kitaorang aiskrim sampai ke BB sebab malas nak naik Mcd yang kat tingkat 5 tu zz zz zz.
tengok apa kami dapat dalam perjalanan ke BB.

Apit : Nurul, kau nak tengok kanak-kanak lost tak?
Nurul : mana?
Apit : nahhh.


siap makan aiskrim jalan jalan jalan lagi dan benti duduk serta inilah hasilnya.



Apit cakap " aku nak pegi Taman Cabaran petang ni, kau nak ikut?"
haha, aku on jeh. apa lagi. kitaorang pun teruslah jalan balik pegi LRT Hang Tuah dan ini untuk tatapan kalian.
psst, kitaorang memang suka berjalan. daripada BB tuh jalan jeh sampai LRT. tak suka naik monorail kat Imbi tu. best kan^^




SUNGGUH AKU MEMANG TAK FAHAM KENAPA BANYAK GAMBAR AKU KAT BLOG NIH :D
peace no war ^^
naik LRT Hang Tuah berhenti kat Pandan Jaya amik kereta aku, anta Apit kat LRT Pandan Indah amik kereta dia, kemudian pulang ke hostel untuk solat asar :)
hampir jam 610pm kami bertolak ke Putrajaya untuk Apit jumpa skaters lain dan main sama-sama.
lalu Maju Expressway so then 20minit je dah sampai Putrajaya.



candid.
enjoy gilon tenggok dorang skate sebab i love love love skaters. i dont whyyyyy okay.
maghrib. pegi Extreme Park, solat kat sana, pahtu dorang sambung main sampai 11pm. lama kan? tau. haha. semua cakap cmni kecuali Apit "tula, sape suh ikut, kan kena tunggu lama"
aku gelak je then aku cakap "takpe, aku tak kesah pun. aku tak bising pape kan?"

go Apit go!
Shahir^^

budak unik^^
mandi -

aku kan ad kawan kat situ, ehem. haha. ty slr!
tapi tiba2 jeh slr kehabisan battery. sob sob :(
okay blaa daripada park tu kitaorang lepak mamak kejap. makan. lapar. pahtu isi minyak then dorang ajak skate kat mahkamah pulak. sudah aku kata. ni dah kul bape. esok apit nak pegi Melaka. tiket awal pulak tu. kul8. dorang tanya apit, aku dah senyum jeh. apit tengok aku then aku kata, aku tak kesah. so, pegilah.
apit kata "aku lepak kejap aa nan korang sebab esok aku nak gerak Melaka"
ngek kau kejap. haha. sampai 3am!
time tuh aku tak kuar kereta dah. plus Shahir pun tak bagi. baik aku texting je dalam kereta. aku paling  tak puas hati dengan Emmer "buat apa pegi park? menggatal ea? you buat apa nak teman dia?" demmmm betullah aku kata. kau siapa nak jealous-jealous. bh aku pun tak penah bising. harimau jadian betullah!
nak je aku balas "ala b, you tu bukan takd membe gurl. pffft!"

kul3 tuh, dorang dah abih main, aku cakap nan Apit, 
"bagi aku drive je ah, aku dah ngntuk ni"
Apit : oi lagilah bahaya kau drive
Nurul : taklah, bagi je aku drive.
Apit : yelah.
Nurul : yes! haha.

Fahmi : pinjam camera. nak tengok gambar.
Nurul : boleh, nahh.
a few seconds...
Fahmi : ehem, sweet couple.
Nurul : hahaha kawanlah famie (:

* sumpah aku ngntuk, so elak tido dalam kereta baik aku drive. lalala. Putrajaya yang sunyi melampau. nasiblah kecoh Apit & Shahir tu. ad jeh topik nak cakap. kalau tak aku dah zz zz zz. haha.

* mcmne aku nak bangun esok nak pegi Serdang ni.
turun kereta, ingatkan Apit charge camera, memory card jangan tinggal, bawa jeh charger kot nya berguna ke apa, say gdnight to 'em(Apit & Shahir) pahtu aku pun naiklah hostel. solat isya, cuci muka aku terus tido.zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
aku nak mandi Yan tak bagi =.= nasiblah sebelum pagi Putarajaya aku sempat mandi dulu.


sekarang jam 513am, 13/10/2010.
siap jeh upload nih, aku rasa ngantuk melampau.
okay jom tidur.
selamat malam (: