Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Tuesday, October 5, 2010

asslamualaikum (:
alhamdulillah. baru seminit lepas aku abihkan tengok Lagenda Budak Setan. ceh perlu ke sampai ke grateful cmtu sekali budak? haha.
im not crying. no no. not at all. im not crying. ouhhh kerang! yes im cried T____T
padil, kau mg terbaik dan cayalah. kau pasti gelakkan aku melampau kan? hahaha. mg terampil lah cerita tu! haha. buweeekk, aku mg baru tengok, kuang3.
1. aku suka lelaki yang berubah kerana perempuan eh kejap. untuk kebaikan okay. bukan changed sebab gilakan awek, yurks!
2. aku tak agree bila si Azmi tu kata sayang tapi pukul2 Ayu. okay dia jealous tapi sumpah aku tak puas hati. kau mg jahatlah leopard! cemburu  yang takde mata a.k.a cembuta kebutaan. ngek sungguh beliau. pang pang pang pang untuk kau.
3. sob sob. cerita tu sedih. aku dah cuba nak kalahkan semua orang dengan tak nangis or even a tear while wathced it but unfortunately im failed. lol. sumpah sedih. part taley blaa bila doctor tak dapat selamatkan wife dia masa giving birth T_T itulah part nangis leleh2. haha touching lebih. selekeh betullah budak sorang ni. pang pang, amik kau. haha. padan muka kau Nurul.
tapi best best, LBS mg best (:

p/s : ty Mr George buat saya gelak2 ajeh dalam class pagi tadi.
ty Nas duduk sebelah aku pahtu melayan kerenah budak2 aku.
ty akak sabar melayan daripada malam tadi sampai akak kena tunggu bape lama semata2 nak compare jawapan account.
ty Myyda memenuhkan wall malam tadi sebab sebab bagai ad batu menghempap sebenarnya. tapi takpe takpe, kita kena banyak bersabar. kan :)
ty yan sanggup melayan jeh kerenah aku.
ty twitter tak pena jauh dr aku.
ouh ty everyone! (:
iHEARTyouHARD :D