Jobdirumah.com

Followers

Sunday, October 24, 2010

ibu...

tengah buat assignment. rindu ibu sangat. call ibu, lagi.

Ibu: bila nak balik... rinduuu.

Nurul: minggu depan taley balik, ada futsal... tapi akak nak balik gak, ahad subuh tu balik KL sebab futsal tu hari ahad....

Mira: akak, akak bila nak balik? abang dah ad kat rumah.

Ibu: okay, buat kerja elok-elok. tolonglah jangan skip makan, akak tu dah kurus sangat. nak makan megi pun tak kesahlah, janji akak makan. take care. good night. i miss you.

Nurul: i miss you too :'(

end the call ASAP and cried. bu, betul akak nak balik :'(
i just cant imagine if ibu leave me. she's my strenght, she's my drugs, she's my life, she's everyting to me.

Apit "aku dah jumpa banyak orang, tapi aku tak pernah jumpa orang yang homesick sangat macam kau ni"

gosh. ibu is everything to me. i miss her and i really need her right now. only her smile make me calm, her advise make me strong and she is good in everythings...

ibu :'( :'( :'(