Jobdirumah.com

Followers

Friday, October 8, 2010

ingat senang ke aku nak guna default dengan lelaki? dulu ad sekali dengan Yip Yan Sin. pahtu mana ad lagi. sekarang Acap mencipta tradisi. terbaiklah.
acap : eh gambar tu kau tag Kaka tak?
nurul : tag, nape?
acap : taklah, dia kan ad bf, kang bf dia kata ap pulak nanti. lainlah macam kita ni, single. takd sapa nak marah, hihi.
nurul : lol? takp jangan risau, bf dia taley tengok gambar2 tu semua.
acap : huu okay2.
nurul : (:

acap acap. acap ouh acap.
apit apit. apit ouh apit. bila nak jumpa kau ni Apit...... such a long time, huh.

p/s : kalau dengan adik aku tu lain ah. ngek.