Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Thursday, December 16, 2010

kawan, sahabat, teman kala susah?

salam. selamat pagi semua (:
saya kini berada dirumah tercinta dan menggunakan laptop adik tersayang kerana laptop beliau sangatlah SUPERB dan BEST!
okay, sebenarnya tanak kata apa sangat pun. cuma nak kata, betul kata Syaril, kawan ni susah kita nak nilai. yang kita jarang kontek tu lah yang akan tolong kita waktu kita susah, selalunya.
saya sangat bersyukur kawan2 memberi kerjasama yang sangat baik dikala saya meminta bantuan. sungguh saya tak sangka.
betul kata Munira dulu "kawan2 kat sekolah ni lah yang akan stick dengan kita ever after compare to colleagues"
sangat betul.
mereka ad dengan saya waktu saya suka, senang, susah, jatuh, terduduk, bangun saya.
tak percaya? saya ad bukti. tapi tak perlu saya tunjuk kat stalker.
kawan yang baru kenal 5hari boleh bagi saya 3K, bank in terus dalam account saya. siapa saya dimata beliau?
dan, abang. tetap ada time saya susah. daripda kecik asek gaduh jeh*sekarang besar ke?
tapi semalam bila dia ajak keluar makan dan tengok muka serabut saya, bertanya mengapa, nahhh, kami terus pegi CIMB, withdraw, dan pegi city campus bayar ##### untuk saya.
tapi saya? tak pernah bersyukur -_-
bila dia marah2 membebel itu ini saya buat muka * aku mg tak suka okay
pernah tak bertegur lama sangat. tapi dia tetap okay. dia cakap "nurul akan tetap cari abang"
what an abang T_T
sumpah terharu semalam. pakej okay. duit + teddy bear saya cilok dalam kereta dia! xD comel.
bila kata semalam " abang, duit pakej dengan teddy kan?"
lepas tu dia gelak melampau jeh. siud kuat dan panjang gelak dia.
pahtu dia kata " amiklah nurul"
haha xD trimas abang!
semua pelik, bila saya ad abang? tak pernah pun cerita. memang. saya memang tak suka nak cerita pasal abang. tak perlu. bukan penting pun. yeay fine, time tu. tapi sejak semalam semua berubah sekelip mata. saya try to be nice in every single second to him. saya tak percaya gila dia sanggup terus pegi withdraw.
abang, abang. nanti nurul ganti balik okay. kang nanti duit buat hantaran kawin untuk akak tak cukup pulak. abang, thanks a lot (:
saya sayang abang dan adik saya!
Aman a.k.a CEO Golden Synergy KAKS 2010, kita kawan sampai bila2. tak minta pape pun kan?
cagaran? aku cagarkan persahabatan kita yang hari ni merupakan hari ke 11.
Aman, aku adik kau kan? kan? kan? Aman, thanks :'(
aku rasa nak nangis pulak. sebak bukan main T_____________T
semua orang baik sangat dengan saya :'(
beruntungnya saya :'(
tapi dia........ harapan palsu! saya tak benci awak tapi tolonglah pergi dari hidup saya. ibu tak ajar saya benci orang jadi silalah tinggalkan saya dengan hati yang tenang.
tak perlu nak counter bukan2 kat Facebook.
tak perlu nak tulis buruk pasal saya sebab semua orang mg dah tau saya mg teruk pada awak kan? ingat lagi entry yang cakap pasal zina tuh? hati saya kecai2, bukan nak ungkit tapi sumpah saya tbly lupa.
ye memang, awak memang budak baik, memang terbaik, takd nak membazir beli itu ini. tapi kejap saya nak tanya, tak bagi saya beli jam Fossil & Roxy, kasut futsal awak tuh murah ke???
MFbinA, thanks. saya dah nak setengah mati pun awak bagi saya beli baju tu kan? plus, awak bayarkan dan pegi bank in kat Beeha terus. thanks. kalau saya pakai baju tu nanti saya tag kat awak ;)
cehceh, gatal pulak.
sorrylah, saya heartless sekarang. sumpah ye. hati saya takd tempat langsung untuk mana-mana lelaki. kosong.
saya tanak pun. saya tau awak baik dengan saya, tapi...... kalau ad jodoh tak kemana kan (:
ulang sekali lagi, saya dan Muhammad Ashraf bin Hashim - kami senang kawan dengan semua orang.
Apit, kau tak perlu nak buat appoinment kalau nak keluar dengan aku okay grrr.
kang nanti kita pegi dinner tiga orang sekali, naaahhhh kau tengoklah cane aku dengan Acap tuh haha xD
Kaka, thanks jugak. aku ingat kau dah lupa aku dah :( tapi tak kan, sayang kau sangat Kaka*love
saya sayang semua orang.
*puh sumpah aku rasa entry aku pagi ni macam sedih plus tacing2. hukkk. tacinglah Y_Y