Jobdirumah.com

Facebook Badge

Followers

Sunday, September 26, 2010

tadi Didi upload gamba via mobile upload aku pun tengoklah semua, baru aku perasan ad gambar ni ;D

gila aku rasa muka aku macam budak2 pulak time ni.

haha. dah sebulan lebih dah aku baru perasan. time ni lunch kat Great Eastern. sumpah best Penang Village tu sebab sebab, chicken chop dia sedap! haha. antara chicken chop yang sedap pernah aku rasa.
kitaorang pegi PWTC sebelum tu. sebab ada diving expo kat MIDE' 10. pahtu lapar. didi pulak dah nak balik UTM, so aku pun drivelah pegi Great Eastern sebab rasa macam itu je yang paling best nak pegi.  ahah. makan makan ap semua, kitaorang boleh bual2 lagi tahu padahal bas didi pukul230pm. apa lagi pahtu, gelabah rushing pegi anta kat LRT Ampang haha. kelakar time tu. tapi mg best. thanks ya Didi and Kak Ain!
great weekend ;)