Jobdirumah.com

Followers

Sunday, September 26, 2010

entahlah aku pun taktau nak buat apa lagi. aku rasa macam, emh, entahlah. abg long penah tanya dan kata " sayang tak cik?" aku jawablah, " sayang "
abg long : hah kalau syg sabarlah. lama2 nt dia sedarlah.

tak long, dia takan sedar. dan dia takan penah sedar sampai bila2.
dia akan terus perli aku dan perli sampai bila2. ye aku ngaku aku banyak terasa tapi diam je. semalam dah terlepas sikit. tak boleh ke kalau nak cakap tu cakap terus tpya nak perli2? hmh?
betul kata Apit "orang kalau yang selalu simpan ni Nurul, nt kalau dah meletup, bom pun kalah"
kalah? ke? entah.
ibu selalu kata, ye banyakkanlah bersabar. sentiasalah bersabar.
aku tanya balik kat diri aku, " nak sabar sampai bila wahai hati? "